Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Maitoyrittäjien luento ja jäsenillallinen

13/10/2021 klo 16:30 - 22:00

KoneAgria-näyttelyä edeltävänä iltana ke 13.10.2021 alkaen klo 16:30 Lapland Hotel Tampere

+40 kg maitoa -teema jatkuu:

Miten saan lehmät onnistuneeseen vauhtiin poikimisen jälkeen?

Huippuosaaja Tiina Karlström ProAgrialta sekä maitoyrittäjä Marko Sorvisto Ylivieskasta alustavat viimeisintä tietoa ja toimivia käytäntöjä siitä, millä keinoilla varmistat kestävät ja tuottavat lehmät.

Marko laittaa oman yrityksen tulokset tiskiin ja lisäksi yrittäjäraati keskustelee ja vastailee yleisön ja ohjaajien kysymyksiin teeman ympärillä. Raadissa ovat mukana Juha Kantoniemi Kantoniemen tilalta, Marko Sorvisto Kotipellon tilalta, Lauri Niemi Nurmelan tilalta, Matti Salmu Mty Maitokauhasta sekä Ari Teppo Finnmilkistä.

Hinta on 100 € + alv/hlö, sisältäen luento-osuuden sekä tulokahvit ja illallisen.

Illan ohjelma:

klo 16:30 – 17:00 Ilmoittautuminen ja tulokahvit

17:00 – 18:00 Huippuosaaja Tiina Karlström ProAgrialta sekä maitoyrittäjä Marko Sorvisto Kotipellon tilalta Ylivieskasta alustavat viimeisintä tietoa ja toimivia käytäntöjä siitä, millä keinoilla varmistat kestävät ja tuottavat lehmät. Marko laittaa oman yrityksen tulokset tiskiin.

18:00 – 19:30 Keskusteluosuus, jossa yleisö sekä yrittäjäraati – Juha Kantoniemi, Marko Sorvisto, Lauri Niemi, Matti Salmu ja Ari Teppo – keskustelevat Tiina Karlströmin ja Henna Meron johdolla teemasta.

20:00 –> illallinen sekä vapaata ajanviettoa yhdessä

Tapaamisen hintaan sisältyvät luento-osuus sekä tulokahvit ja illallinen. Tarvittavat majoitukset kukin varaa itse etukäteen. Esim. Lapland Hotellissa on varattavissa huoneita KoneAgrian kiintiöstä. Kaikki KoneAgrian yhteistyöhotellit, hinnat sekä ohjeet varauksiin löydät täältä. Hotellihinnat sisältävät kuljetuksen messuille.

Ilmoittaudu mukaan 5.10. mennessä täältä!

Nähdään Tampereella!

Tiedot