Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Maatilayrityksen lähiesimiesvalmennus yrittäjille ja maatilan verkostoille

04/02/2018 klo 07:00

Maatilayrityksen kehittäminen vaatii vahvaa johtajuutta. Jossakin vaiheessa maatilayrityksen kehittäminen ja päivittäisten asioiden johtaminen vaatii myös vahvoja esimiestaitoja. Maatilan ympärillä on monia sidosryhmiä, jotka toimivat eri tehtävissä, palveluiden tarjoajina, yhteistyökumppaneina ja verkostoina maatilayrittäjän kanssa. Yrittäjän visio ja tavoite sekä yrityksen toimintaympäristö ratkaisevat pitkälle myös verkostojen mahdollisuudet yhteistyössä.

Maatilayrityksen /sidosryhmien lähiesimies -valmennus on räätälöity valmennus juuri sinulle, joka haluat

• kehittää omia taitojasi esimiestyössä
  • kehittyä oman henkilöstön ja/tai sidosryhmien ja verkostojen johtamisessa
  • haluat tiiviimpää yhteistyötä asiakastilasi kanssa
    Onnistuneen esimiestyön tuloksena työskentely sekä omassa yrityksessä että verkostojen kesken on tuloksellista ja ihmiset tekevät motivoituneina oikeita asioita oikeaan aikaan. Esimiesvalmennus tarjoaa työkaluja oman yrityksen prosessien tuntemiseen, esimiestyössä tarvittavien ominaisuuksien kehittämiseen sekä verkostojen tiiviimpään hyödyntämiseen.

Starttaamme nyt ensimmäisen maatiloille ja maatilojen sidosryhmille suunnatun esimies -valmennuksen helmikuussa Seinäjoella. Valmennus on pilottikokeilu työnantajina toimivien maatilayritysten ja maatilojen sidosryhmien yhteisestä toteutuksesta. Tiukemmalla verkostoitumisella haetaan lisää etua ja menestyksellisempää yhteistyötä ja toimintaa molemmille osapuolille.

Kiinnostuitko – Varmista paikkasi ryhmässä!

Käy täyttämässä omat tietosi seuraavasta linkistä ja alla olevien ohjeiden mukaisesti mahdollisimman pian ja varaa näin paikkasi valmennukseen. Jos tulee kysyttävää lomaketta etsiessä/täyttäessä, soittele minulle tai laita sähköpostia. Linkki omien tietojen täyttämiseen valmennuksellesi.

Tiedot

Päivämäärä: