Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Keinoja maidontuotannon tehostamiseen -seminaari ja illanvietto KoneAgriassa

11/10/2018 klo 14:15 - 19:00

Torstaina 11.10. klo 14.15 – 17.00 Maitoyrittäjien ammattiseminaari teemalla, ”Millä korvata maidon hinnan putoamista? – keinoja tuotannon tehostamiseen”. Pääesiintyjänä on yhdysvaltalainen maidontuotannon johtamisen asiantuntija Lindell Whitelock. Lisäksi oppien soveltamisesta suomalaisille tiloille kertovat maitoyrittäjä Janne Kokkonen Siilinjärveltä ja eläinlääkäri Iris Kaimio Emovet Oy.

Seminaarin jälkeen olet tervetullut mukaan Maitoyrittäjien illanviettoon Paviljongissa! Järjestämme halukkaille myös majoituksen kylpylähotelli Peurungassa, jossa on mahdollisuus kylpeä kylpylässä ja tanssahdella tanssiorkesteri Pekkaniskan Poikien tahtiin. Peurunkaan järjestetään tarvittaessa yhteiskuljetus.

Tarkempi ohjelma ja hinnat tästä: KoneAgria -seminaarin ohjelma

Sitova ilmoittautuminen iltaohjelmaan 26.9. mennessä, jonka jälkeen tehdyistä illallisen peruutuksista joudumme laskuttamaan ruuan hinnan. Pelkkään seminaariin voit ilmoittautua vaikka vasta paikanpäällä. Ennakkoilmoittautumisella varmistat paikkasi.

Tiedot

Päivämäärä: